Ord fra mennesker, der har været igennem et forløb i klinikken.
Hver behandling og hvert forløb er forskelligt, men målet er det samme: at du går herfra med mere ro, balance og overskud. Her kan du læse, hvad nogle af mine klienter har taget med sig.
"Et varmt og kærligt sted, hvor man er i yderst kompetente hænder. Jeg er meget imponeret over Birgittes store viden om (og dybe forståelse for) hvordan vi som mennesker påvirkes af skader, stress og traumer - og måske endnu vigtigere: Hvordan vi igennem kropsbevægelser og åndedrættet kan komme ud på den anden side og rejse os igen, som hele mennesker. Hos Birgitte føler man sig tryg, set og forstået. En kæmpe anbefaling herfra!"
"Kære Birgitte ! Du kan dit kram, du kan læse en og handle på det, og du rammer plet. Du har givet mig nogle værktøjer der med få besøg hos dig har ændret mit liv🙏💚 Du er et meget kærligt og lyttende menneske der for en til at føle sig velkommen fra start. Med et åbent sind er du guld værd, ses igen og kan klart anbefale dig til andre, tusind tak Namaste Henrik🙏💚"
"Deltog i en 3 timers workshop - Opnå ro indeni. De 3+ timer fløj forbi i fantastiske Birgittes selskab. Birgitte delte ud af sin store viden om hvordan vi påvirkes fx af stress og hvordan vi kan komme i bedre balance og trivsel. Vi oplevede på egen krop hvordan vi kunne opnå ro gennem praktiske yoga- og åndedrætsøvelser, og fik mange praktisk redskaber med hjem til at mindske stress i hverdagen. Kan kun anbefale Birgitte hvis du ønsker tryg og kompetent behandling af det hele menneske."
"Tusind tak for et fantastisk forløb, det har virkeligt sat skub i mig, og det er absolut noget jeg kommer til at have glæde af fremover. Faktisk er det allerede blevet en del af min hverdag og jeg lærer lidt mere hver eneste dag. Ikke kun mht. stress i arbejdet, men i det hele taget, hvordan jeg kontakter verden omkring mig. Jeg kan selv se forskellen, når jeg kigger i spejlet."
"Inspirerende, empatisk, dygtig, seriøs, ansvarlig og meget behagelig og tillidsskabende underviser.
…
Jeg har ligesom en lille hemmelig gave, jeg kan bruge hver dag samt trække frem, når det er nødvendigt.
Rigtigt godt nytår og tak for 2020. Du har hjulpet mig meget."
"At det er ok at lave fejl – at være menneske. Jeg er blevet bedre til at bevare roen vha. vejrtrækningsøvlserne, som kan bruges i de svære situationer, både før, under og efter. Så har jeg også lært at være mere omsorgsfuld over for mig selv. Jeg har fundet frem til et indre mig fra gammel tid, som jeg har savnet. Fundet ud af, hvor meget sang og musik betyder for mit velvære.
Generelt har jeg været på den vildeste rejse med Birgitte på hendes Stressforløb, hvor jeg har lært helt vildt meget om mig selv, mine egne begrænsninger og styrker. OG ville på INGEN måde være dette forløb foruden."
“Birgitte er empatisk, humoristisk og god til at forklare på et niveau, hvor alle kan være med.”
“Birgitte er meget hjertelig. Man bliver rolig i hendes selskab.”
Hvad er det vigtigste, du har fået ud af forløbet?
“Hvor meget jeg selv er herre over mit eget liv og hvor lidt der egentlig skal til om dagen (lave én øvelse mm), for at det gør en forskel!”
“At mærke mig selv, og vide hvordan jeg med specifikke vejrtræknings øvelser, kan få pulsen ned igen.”
“At jeg er den nærmeste til at tilføje mit liv nogle gode vaner – og at jeg ikke er alene.”
“At min krop faktisk kan lidt mere, end jeg regnede med. At jeg selv kan gøre noget mod min stress og at der altid er hjælp at hente.”
"Jeg er stadig så glad over det her!
Jeg skal holde fast, fordi dét er vildt.
Jeg er helt klar over alle farerne og har hovedpine og sådan du ved, jeg er stadig lige “udsat”, men jeg tager det helt helt anderledes lige nu.
Jeg er rolig og lykkelig oveni alt det andet, og dét overstråler sorg, angst og smerte lige nu ♥"
"Jeg var ved tandlæge i dag. Og til min store overraskelse, havde jeg et hul, som tandlægen tilbød gerne at ville lave med det samme.
Jeg har tandlægeskræk og plejer at gå i panik med hjertebanken, hyperventilering og koldsved i sådan en situation! Men så huskede jeg på 3 af de teknikker, som vi har øvet – og så lavede jeg dem imens – og det virkede! Det gik fint!
Jeg kan også pludselig sagtens tømme opvaskemaskinen derhjemme, uden at det gør ondt.
Det er altså lidt uforståeligt, griner ….."
"Man behøver ikke at være akrobat for at gå til MediYoga.
MediYoga er en blid form for yoga med positiv effekt både på det psykiske og fysiske helbred.
Jeg har stor gavn af MediYoga i min hverdag. Den beroliger min krop og ikke mindst mit sind.
Til sidst en advarsel: MediYoga er stærkt vanedannende."
"Åhhh tak!
Jeg tror, hele verden har brug for, dét du kan! Så ville al krig og lort stoppe. Ingen tvivl. Det er fakta og jeg ved den slags ♥"
"Du siger, dit formål er, at sprede healing via kærlighed – som ringe i vandet.
Og det er dét du gør ♥
Jeg troede ikke, at det var muligt, at jeg kunne bare begynde med noget som helst, her fra mit Freeze, og nu har jeg sunget så meget, at min kat er bekymret.
Og jeg gik fra 0-10 i dag! På én dag. Og jeg ved jo aldrig med i morgen eller længere, men jeg ved, at du er en meeeeget sjælden sjæl og jeg var og er meeeeget heldig, at du kom flyvende.
Tusind TAK ♥
Nu snurrer det i hele kroppen og jeg er træt og glad på en sund måde for en gangs skyld."